Zoals velen van jullie, maakten ook wij half maart een snelle en vlotte omslag naar remote werken. Tegelijkertijd hielpen we veel van onze klanten in het opzetten van remote verbindingen en het optimaal gebruik maken van hun softwaremogelijkheden, om hun bedrijfsactiviteiten te kunnen blijven verder zetten. Het was een uitdagende en geslaagde periode, waarin we met veel plezier onze klanten deze extra ondersteuning hebben aangeboden.

Nu de maatregelen versoepelen hebben wij er alles aan gedaan om onze kantoren voor te bereiden op de komst van onze medewerkers en klanten. Ook nu weer, volledig in het teken van het bieden van een prettige en veilige werkomgeving; 

  • De kantoren werden ingedeeld in een interne zone en een klantenzone 
  • De werkplekken zijn voorzien van plexi wanden en alle materiaal werd voorzien om elke avond de werkplek te ontsmetten 
  • Iedereen heeft toegang tot mondmaskers en faceshields 
  • Hygiene protocollen werden uitgehangen
Ons trainingslokaal in Breda, voorzien van plexi schermen en de nodige materialen. 

De belangrijkste maatregelen voor je op een rij:

  • Wij blijven bereikbaar via de gebruikelijke e-mailadressen en telefoonnummers
  • Onze servicedesk heeft een normale bezetting en openingstijden zijn ongewijzigd 
  • De kantoren werden veilig gemaakt om onze medewerkers en klanten te ontvangen 
  • Diensten en training kunnen ook opnieuw, in overleg, worden uitgevoerd op locatie

Wij hopen op deze manier jouw gezondheid, en die van onze leveranciers en medewerkers, zoveel mogelijk te borgen!